2014/05/14



昨日、札幌カフェさん主催のビジネスコンテストに出場しました。

今回のビジネスコンテストは良いプランがあれば出資するという考えが前提にあり、その中での発表でした。

私たちは、予選を突破し、最終プレゼンの機会を与えていただきました。

出資には至りませんでしたが、様々なフィードバックを得ることができ、とても充実した時間でした。

実現するためには、まだまだ壁があります。
私たち自身がもっと成長していかなければいけません。
ただ、一気に成長すること、成功することはできないと思っています。

先を見据えながら、今できることを120%でやっていきます。

Yesterday, we presented our business plan of the backpacker's hostel in the business competition of the Sapporo Cafe.
*https://www.facebook.com/events/699301250092492/

The purpose of this competition is the investment if there is a good idea.
Fortunately, we got the opportunity that we presented our plan as a finalist.

As a result, we couldn't receive an investment.
However, we had good time.
It's because we got various feedback to our plan.

There are a lot of problems that we have to solve in order to create the backpacker’s hostel.
We must grow more than now.
However, we can't grow and succeed explosively.

Just do thing that we can.
We will keep growing.